ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای فراشناخت(فصل دوم پایان نامه)

    پيشي,پيشينه نظري تکنیک های فراشناخت,تعریف عملیاتی فراشناخت,دانلود مباني نظري فراشناخت,فراشناخت در روانشناسی,فراشناخت درمانی,فصل دوم مهارت فراشناخت,مباني نظري مهارت فراشناخت,مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارتهای فراشناخت,نقش فراشناخت در یادگیری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای فراشناخت(فصل دوم پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اخلاق مدیریتی و سلامت سازمانی (فصل دوم)

    پيشينه نظري س,چارچوب نظري تعاریف سلامت سازمانی,دانلود مباني نظري اخلاق مدیریتی,فصل دوم پايان نامه ارشد مفهوم اخلاق مدیریت,مباني نظري سلامت سازمانی,مباني نظري مدیریت اخلاق مدیریتی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش اخلاق مدیریتی و سلامت سازمانی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها

    ادبیات نظری اهمیت کتاب های درسی و,پیشینه تحقیق آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی,فصل دوم پایان نامه آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی,مبانی نظری آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و…

  • پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : بعد از جشن

    پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : بعد از جشن برچسب ها: پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث بعد از جشن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : بعد از جشن دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي روش توليد بوش سيلندر اتومبيل

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي روش توليد بوش سيلندر اتومبيل برچسب ها: گزارش کاراموزي روش توليد بوش سيلندر اتومبيلکاراموزي روش توليد بوش سيلندر اتومبيلکارورزي روش توليد بوش سيلندر اتومبيلدانلود گزارش کارآموزي روش توليد بوش سيلندر اتومبيلتوليد بوش سيلندر اتومبيل رفتن…

  • پاورپوینت ترمیم در سیستمهای توزیع شده

    پاورپوینت ترمیم در سیستمهای توزیع شده برچسب ها: پاورپوینت سیستم های توزیع شده تننباومسیستم های توزیع شده pdfکتاب سیستم های توزیع شده تننباوم ترجمه دکتر پدرامروش ایجاد مجموعه‌ای سازگار از نقاط مقابلهترمیم در سیستمهای توزیع شده رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری ظرفیت جذب دانش

    پیشینه و مبانی نظری ظرفیت جذب دانش دانلود پیشینه و مبانی نظری ظرفیت جذب دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ظرفیت جذب دانش مقدمه : 2 - 1 - 2 - مفهوم ظرفیت…

  • پاورپوینت حرکت شتابدار

    پاورپوینت حرکت شتابدار برچسب ها: تعریف حرکت شتابدارحرکت شتابدار با شتاب ثابتحرکت با شتاب متغیرحرکت یکنواختنمونه سوالات حرکت با شتاب ثابتفرمول معادله حرکتشتاب در حرکت یکنواختحرکت تند شونده و کند شونده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت حرکت شتابدار دسته بندي…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال اضطرابی کودکان و درمان و مشاوره گروهی فصل…

  • پیشینه ومبانی نظری حقوق ورزشی

    پیشینه ومبانی نظری حقوق ورزشی دانلود پیشینه ومبانی نظری حقوق ورزشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : فصل اوّل : حقوق ورزشی گفتار اوّل : منابع حقوق ورزشی مبحث اول :…

  • پاورپوینت فلسفه آفرینش

    پاورپوینت فلسفه آفرینش دانلود پاورپوینت فلسفه آفرینش دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت فلسفه آفرینش،در حجم 104 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: یکی از اساسی ترین پرسش هایی که گاه ذهن هر…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش کم توانی هوشی یا عقب ماندگی ذهنی (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش کم توانی هوشی یا عقب ماندگی ذهنی (فصل دوم),مبانی نظری کم توانی هوشی یا عقب ماندگی ذهنی (فصل دوم),مبانی نظری وپیشینه پژوهش کم توانی هوشی یا عقب ماندگی ذهنی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پیشینه پژوهش و مبانی نظری عملکرد مالی

    پیشینه پژوهش و مبانی نظری عملکرد مالی دانلود پیشینه پژوهش و مبانی نظری عملکرد مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد مالی فهرست مطالب تشريح مفهوم عملكرد مدیریت عملکرد در سطح سازمانی رویکردهای…

  • دانلود طرح توجیهی بازیافت و تولید فولاد آهن

    پروژه فراوری فولاد,خرید پروژه کارآفرینی بازیافت فولاد,دانلود طرح توجیهی تولید آهن,دانلود طرح تولید بازیافت فولاد آهن,طرح بازیافت آهن,طرح توجیهی فراوری آهن,طرح توجیهی فراوری فولاد,طرح تولید فولاد,طرح کارآفرینی باز,فراوری طرح تولید آهن فولاد دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی بازیافت و…

  • پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت

    پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت برچسب ها: مقاله بازاریابی اجتماعیانواع بازاریابی اجتماعیتاريخچه بازاريابي اجتماعيتعريف بازاريابي اجتماعيآموزش سلامتابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعیمشتري محوري رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونيک (فصل دوم)

    پایان نامه عوامل موثر بر استقرار بازار بورس الکترونیک در ایران,پيشينه تحقيق بورس الکتر,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونيک (فصل دوم),مباني نظري فصل دوم پایان نامه بورس الکترونیک,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بورس الکترونیک دانلود…

  • الکترواسپینینگ

    الکترواسپینینگ برچسب ها: اختلاف EMSEالکترواسپینینگ کامپوزیت رسانا رفتن به سایت اصلی الکترواسپینینگ دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : پیشگفتار ..................................... آ – ت فصل اول : کابرد نانو تکنولوژی در صنعت نساجی…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های خلاقیت

    پیشینه,تحقیق,تعاریف,چارچوب,خلاقیت,نظری,نظریه,های دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های خلاقیت از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های خلاقیت (فصل دوم) در 27 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • مقاله بررسی تاثیر تغذیه بر رشد تحصیلی دانش آموزان

    تغذیه,رشدتحصیلی,مقاله بررسی تاثیر تغذیه بر رشد تحصیلی دانش آموزان دانلود فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تغذیه بر رشد تحصیلی دانش آموزان از سایت دانلود فایل بررسی تاثیر تغذیه بر رشد تحصیلی دانش آموزان در حجم 137 صفحه و در قالب…

  • تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

    تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان برچسب ها: تبلیغات هیجانی یادآوری گرایش به خرید محصولات مصرفی درگیری ذهنیپایان نامه تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز…

  • استراتژي مداخله در محدوده‌ي بافت فرسوده‌ی همت آباد اصفهان

    استراتژي مداخله در محدوده‌ي بافت فرسوده‌ی همت آباد اصفهان دانلود استراتژي مداخله در محدوده‌ي بافت فرسوده‌ی همت آباد اصفهان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل وزارت مسکن و شهر سازی استراتژي مداخله در محدوده‌ي بافت فرسوده‌ی همت‌آباد…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید بیسکوییت و شیرینی

    توجیه فنی مراحل تولید بیسکویت,توجیه مالی خط تولید بیسکویت,دستگاه تولید بیسکویت,روش تولید شرینی,طرح توجیهی تولید شیرینی,طرح تولید بیسکویت,طرح کارآفرینی تولید بیسکویت,کارآفرینی ت,کارافرینی تولید بیسکویت,کارخانه تولید بیسکویت دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید بیسکوییت و شیرینی از سایت دانلود…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تصميم گيري با معيارهاي چند گانه

    دانلود پاورپوینت با موضوع تصميم گيري با معيارهاي چند گانه برچسب ها: تصمیم گیری با معیارهای چندگانه pdfدانلود کتاب تصمیم گیری با معیارهای چندگانه اصغرپورتصمیم گیری چند معیارهpdfانواع مدل های تصمیم گیری چند معیارهتصمیم گیری چند معیاره اصغرپور pdfروش تصمیم…

  • پاورپوینت منابع آب و خاک درس14 مطالعات هفتم

    پاورپوینت منابع آب و خاک درس14 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت منابع آب و خاکمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت منابع آب و خاک درس14 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • چارچوب نظری و پیشینه تجربی پژوهش حافظه فعال و نارساخوانی

    چارچوب نظری و پیشینه تجربی پژوهش حافظه فعال و نارساخوانی دانلود چارچوب نظری و پیشینه تجربی پژوهش حافظه فعال و نارساخوانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نارساخوانی تاریخچه نارساخوانی اولین اشاره به اصطلاح…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سبک های رهبری مدیران (فصل2)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سبک های رهبری مدیران (فصل2),پیشینه تحقیق سبک های رهبری,دانلود مبانی نظری مديريت و رهبري,فصل دوم پایان نامه تعاریف رهبری,مبانی نظری ديدگاه های رهبري,نظریه نقشهای مدیریتی,نگین فایل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش…

  • جداسازي هيدروكربن هاي استفاده شده در پليمر غشاها

    هیدروکربن دانلود فایل اصلی جداسازي هيدروكربن هاي استفاده شده در پليمر غشاها از سایت دانلود فایل تحقیق جداسازي هيدروكربن هاي استفاده شده در پليمر غشاها در حجم 74 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گردشگری و جهانگردی (فصل دوم)

    ادبیات,پیشینه,تحقیق,جهانگردی,دوم,فصل,گردشگری,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گردشگری و جهانگردی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری و جهانگردی (فصل دوم) در 22 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع شبكه هاي كامپيوتري

    دانلود پاورپوینت با موضوع شبكه هاي كامپيوتري برچسب ها: انواع توپولوژی شبکه های کامپیوتریهمه چیز در مورد شبکه های کامپیوتریشبکه های کامپیوتری pdfانواع شبکه کامپیوتریشبکه های کامپیوتری چیستمزایای شبکه های کامپیوتریتعریف شبکه های کامپیوتریروش کار شبکه های داخلی رفتن به…

  • بررسي نقش سرمايه فكري بر بازارگرايي شرکت های بیمه خصوصی

    بررسي نقش سرمايه فكري بر بازارگرايي شرکت های بیمه خصوصی برچسب ها: سرمایه فکری بازارگرایی بعد انسانی بعد مشتری بعد ساختاریپایان نامه بررسي نقش سرمايه فكري بر بازارگرايي شرکت های بیمه خصوصیپروژه بررسي نقش سرمايه فكري بر بازارگرايي شرکت های…

  • دانلود طرح توجیهی تولید اسانس از گیاهان دارویی

    پروژه کارافرینی تولید اسانس گیاهی,دانلود طرح توجیهی داروی گیاهی,طرح توجیهی تولید اسانس های گیاهی,طرح توجیهی تولید گیاهان دارویی,طرح کارافرینی تولید دارو گیاهی,طرح کسب و کار تولید اسانس از گیاهان دارویی,طرح گیاهان دارویی دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید اسانس…

  • پیشینه و مبانی نظری پرخاشگری

    پیشینه و مبانی نظری پرخاشگری دانلود پیشینه و مبانی نظری پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرخاشگری پرخاشگری در روان شناسی رفتاری تعریف شده است که قصد آزار و آسیب رساندن به شخصی…

  • پیشینه و مبانی نظری سوگیری توجه

    پیشینه و مبانی نظری سوگیری توجه دانلود پیشینه و مبانی نظری سوگیری توجه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه‌ی سوگیری توجه رابینسون و بریدج ( 1993 و 2001 ) معتقدند که سوگیری توجه…

  • مبانی نظری اعتماد در سازمان

    مبانی نظری اعتماد در سازمان دانلود مبانی نظری اعتماد در سازمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد در سازمان 2 - 1 - 1 ) سطح اعتماد 2 - 1 - 2 )…

  • مبانی نظری بازاریابی رابطه مند

    مبانی نظری بازاریابی رابطه مند برچسب ها: مدیریت ارتباط مشتری مشتری رضایتمندی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری بازاریابی رابطه مند دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه مطالب در مورد فایل 26 صفحه ای Normal 0…