بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • پاورپوینت سرورهای تشخیص هویت

    پاورپوینت سرورهای تشخیص هویت برچسب ها: احراض هويتاحراز هویت قویاحراز هویت دیجیتالسیستم احراز هویت چیستپروتکل های احراز هویتسند احراز هویت چیستدریافت احراز هویتکد احراز هویت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سرورهای تشخیص هویت دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت…

  • طرح توجیهی کارگذاری الکترونیکی بیمه تامین اجتماعی

    پروژه کارآفرینی سازمان بیمه,توجیه فنی اقتصادی سازمان بیمه,توجیه مالی بیمه,خرید پروژه کارآفرینی کارگذاری بیمه تامین اجتماعی,دانلود امکان سنجی طرح کارگذاری الکترونیکی بیمه تامین اجتماعی,طرح توجیهی سازمان تأمين اجتماعي,طرح کارافرینی تأمين اجتماعي دانلود فایل اصلی طرح توجیهی کارگذاری الکترونیکی بیمه تامین…

  • مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی

    مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 - بازاریابی بانکی 51…

  • پیشینه و مبانی نظری تأثیر احداث ساختمان های بلند مرتبه بر کاربری های شهری

    پیشینه و مبانی نظری تأثیر احداث ساختمان های بلند مرتبه بر کاربری های شهری دانلود پیشینه و مبانی نظری تأثیر احداث ساختمان های بلند مرتبه بر کاربری های شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع قرارداد پیمانکاری

    دانلود پاورپوینت با موضوع قرارداد پیمانکاری برچسب ها: انواع قرارداد پیمانکارینمونه قرارداد پیمانکاری خدماتیقرارداد پیمانکاری چیستقرارداد پیمانکاری فردیدانلود رایگان قرارداد پیمانکاری ساختمانتعریف قرارداد پیمانکارینمونه قرارداد پیمانکاری با شخص حقیقیقرارداد پیمانکاری ساختمان درصدی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات بیمارستانی

    پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات بیمارستانی دانلود پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات بیمارستانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کیفیت خدمات بیمارستانی تاریخچه کیفیت مفهوم کیفیت برای اولین بار در فعالیتهای اقتصادی…

  • رساله مجتمع آیینی زرتشت

    رساله مجتمع آیینی زرتشت دانلود رساله مجتمع آیینی زرتشت دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه با موضوع رساله مجتمع آیینی زرتشت در قالب Word و 212 صفحه و قابل ویرایش. ======================================================== تمامی فایل های…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات وابستگی به مواد مخدر

    ادبیات نظری وابستگی روانی به مواد مخدر,پرسشنامه اعتیاد,پیشینه تحقیق اختلالات مصرف مواد مخدر,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان و درمان و مشاوره گروهی,فصل دوم اعتیاد,مبانی نظری اعتیاد,مبانی نظری وابستگی به مواد,مفهوم وابستگی به,نگین فایل دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پردازش تصویر دیجیتالی

    دانلود پاورپوینت با موضوع پردازش تصویر دیجیتالی برچسب ها: پردازش تصویر دیجیتال pdfتصویر دیجیتال چیستکاربردهای پردازش تصویرمراحل پردازش تصویرپردازش تصویر pdfتحقیق پردازش تصویرروش های پردازش تصویرمقاله پردازش تصویر رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پردازش تصویر دیجیتالی دسته…

  • پاورپوینت هندبال

    پاورپوینت هندبال دانلود پاورپوینت هندبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت آموزش هندبال در 66 اسلاید به همراه تصاویر.   بخشی از متن فایل: در سال 1344 شمسی که دکتر امیر تاش پدر هندبال…

  • پاورپوینت عفونتهای مغزی

    پاورپوینت عفونتهای مغزی برچسب ها: چه چیزی باعث عفونت مغز میشودایا عفونت مغزی خطرناک استایا عفونت مغزی باعث مرگ میشوددرمان عفونت مغز در طب سنتیعفونت مغزی مننژیتعفونت مغزی کشنده استدرمان ابسه مغزیعفونت سر و گردن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • تعيين برآورد تاثیر گذاری يك دوره کار بدني برگزیده بر توانائيهاي ادراكي – حركتي دانش آموزان دختر پايه

    ادراکی,حرکتی,کاربدنی دانلود فایل اصلی تعيين برآورد تاثیر گذاری يك دوره کار بدني برگزیده بر توانائيهاي ادراكي – حركتي دانش آموزان دختر پايه از سایت دانلود فایل تعيين برآورد تاثیر گذاری يك دوره کار بدني برگزیده بر توانائيهاي ادراكي – حركتي…

  • دانلود پاورپوینت درس جهارم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع در مسیر اخلاص

    دانلود پاورپوینت درس جهارم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع در مسیر اخلاص برچسب ها: پاورپوینت دینی چهارم دبیرستاندانلود پاورپوینت دین و زندگی پیش دانشگاهیپاورپوینت دین و زندگی دهم درس پنجمخلاصه دین وزندگی پیش دانشگاهیدین و زندگی پیش دانشگاهی…

  • گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به خوردن صبحانه با روش های مناسب

    گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به خوردن صبحانه با روش های مناسب دانلود گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به خوردن صبحانه با روش های مناسب دسته بندي : تغذیه جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود گزارش تخصصی…

  • مبانی نظری نیازهای بنیادی روان شناختی (فصل دوم)

    بنیادی,دوم,روان,شناختی,فصل,مبانی,نظری,نیازهای دانلود فایل اصلی مبانی نظری نیازهای بنیادی روان شناختی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیازهای بنیادی روان شناختی (فصل دوم) در 22 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ…

  • پاورپوینت كليماي تابش يا فضاي نفوذ نور در آبها

    پاورپوینت كليماي تابش يا فضاي نفوذ نور در آبها برچسب ها: كليماي تابش يا فضاي نفوذ نور در آبها نور در آبها وضعيت نور از لحاظ فيزيكيشدت تابش نور خورشیدمجموعه تابشهايي رسیده به سطح آبمحاسبه شدت تابش در عمق مشخصجذب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدّمه 13…

  • معماری قرن بیستم

    معماری قرن بیستم دانلود معماری قرن بیستم دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل 20th Century Architecture معماری قرن بیستم فهرست مقدمهویژگی معماریمعماران معروفمشکلات معماری قرن ۲۰مدرسهٔ باهاوسآشنایی با برخی معماران و آثار(لاتین) مقدمه پایه‌های معماری قرن بیستم را می‌توان…

  • مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی)

    مدیریت سازمانی دانلود فایل اصلی مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی) از سایت دانلود فایل مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی) در حجم 70 صفحه و در قالب word ,…

  • ابزار دقیق سد

    ابزار دقیق سد دانلود ابزار دقیق سد دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل موضوع:ابزار دقیق سد نام درس :سد سازی فهرست معرفیکنترل رفتار بدنه سدپاندول مستقیممعرفی برخی از دستگاه‌های ابزار دقیق در سدهاپاندول معکوسابزار اندازه گیری فشار…

  • چالشها و موانع پیش روی اجرایی شدن مالیات بر ارزش افزوده

    مالیات بر ارزش افزوده دانلود فایل اصلی چالشها و موانع پیش روی اجرایی شدن مالیات بر ارزش افزوده از سایت دانلود فایل تحقیق چالشها و موانع پیش روی اجرایی شدن مالیات بر ارزش افزوده در حجم84 صفحه ودر قالب word…

  • تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز

    اوقات فراغت,پیشرفت تحصیلی دانلود فایل اصلی تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز از سایت دانلود فایل تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز در حجم 80 صفحه و در قالب word و قابل…

  • پاورپوینت مشکلات عضلانی اسکلتی

    پاورپوینت مشکلات عضلانی اسکلتی دانلود پاورپوینت مشکلات عضلانی اسکلتی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مشکلات عضلانی اسکلتی. این فایل در ارتباط با فوریتهای مشکلات عضلانی اسکلتی می باشد، در حجم 22 اسلاید قابل…

  • پیشینه و مبانی نظری عملکرد سازمانی بیمارستانی

    پیشینه و مبانی نظری عملکرد سازمانی بیمارستانی دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد سازمانی بیمارستانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی وفرهنگ سازمانی فصل دوم ادبیات تحقیق 20…

  • پروژه طراحی سایت

    طراحی سایت دانلود فایل اصلی پروژه طراحی سایت از سایت دانلود فایل پروژه طراحی سایت اخبار در حجم 59 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرسنت زیر: فهرست مطالب                                                              فصل اول : مقدمه    …

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول گودبرداری و ایمن سازی

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول گودبرداری و ایمن سازی برچسب ها: ایمنی گودبرداریدستورالعمل ایمنی حفاری و گودبرداریاصول گودبرداری و سازه نگهبانآیین نامه گودبرداریحداکثر عمق گودبرداریانواع روش های گودبرداریانواع روش های گودبرداریpdfاصول خاکبرداری رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • مقاله نظریه نقطه تثبیت

    تثبیت,مقاله نظریه نقطه تثبیت دانلود فایل اصلی مقاله نظریه نقطه تثبیت از سایت دانلود فایل مقاله نظریه نقطه تثبیت مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای 27  صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق سلامت سازمانی در روانشناسی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق سلامت سازمانی در روانشناسی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق سلامت سازمانی در روانشناسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 13 مفهوم سلامت 14 مفهوم سازمان 15 مفهوم…

  • بررسی فعالیت‌های مربوط به مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی شهرشیراز بر اساس الگوی بوکویتز

    بررسی فعالیت‌های مربوط به مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی شهرشیراز بر اساس الگوی بوکویتز برچسب ها: مدیریت دانشکتابدارانکتابخانه‌های دانشگاهیالگوی بوکویتز و ویلیامزبررسی فعالیت‌های مربوط به مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی شهرشیراز بر اساس الگوی بوکویتز مدیریت دانشمبانی نظری تسهیم دانشتحقیق…

  • بررسي رابطه بين فعالیتهای فوق برنامه و انگیزش تحصيلي دانش آموزان مدارس راهنمایی شهرستان شیراز

    انگیزش,بررسي رابطه بين فعالیتهای فوق برنامه و انگیزش تحصيلي دانش آموزان مدارس راهنمایی شهرستان شیراز,فعالیتهای فوق برنامه دانلود فایل اصلی بررسي رابطه بين فعالیتهای فوق برنامه و انگیزش تحصيلي دانش آموزان مدارس راهنمایی شهرستان شیراز از سایت دانلود فایل  بررسي…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق طرحواره های هیجانی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق طرحواره های هیجانی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق طرحواره های هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پایان نامه روانشناسی با موضوع طرحواره های هیجانی فهرست مطالب : 2 -…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت شغلی

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت شغلی دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت شغلی تعاریف رضایت شغلی 2 _ 16 ) ابعاد رضایت شغلی 2 _ 17…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق بازیاریابی و تبليغات دهان به دهان (فصل دوم)

    pdf,پيشينه پژوهش تبلیغات دهان به دهان,پيشينه تحقيق تعریف تبلیغات دهان به دهان,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق بازیاریابی و تبليغات دهان به دهان (فصل دوم),فصل دوم پايان ن,مباني نظري مقاله بازاریابی دهان به دهان,مقاله در مورد تبلیغات دهان به دهان…

  • مبانی نظری رویکرد درمانی اکت یا پذیرش و تعهد

    مبانی نظری رویکرد درمانی اکت یا پذیرش و تعهد برچسب ها: درمان اکت درمان موج سوم درمان پذیرش و تعهددرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدتفاوت درمان پذیرش و تعهد با ذهن آگاهیفلسفه ی درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد رفتن…