مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش بازاریابی داخلی,پيشينه تحقيق عناصر بازاریابی داخلی,پيشينه نظري مدل های باز,چارچوب نظري ابعاد بازاریابی داخلی,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی داخلی چیست,مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم),مقاله
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاریابی داخلی یكی از مباحث بازاریابی است كه حدود 30 سال قبل به عنوان شیوه ای برای حل مسائل و مشكلات مربوط به كاركنان سازمانها و ارائه خدمات با كیفیت به آنان توسط بری  (1981) مطرح گردید. باوجود گسترش مفهوم در ادبیات بازاریابی، عملاً استفاده كمی از آن شده است. مباحث بعدی كه در زمینه بازاریابی داخلی انجام پذیرفت بیانگر این واقعیت بودند كه این شاخه از بازاریابی نیازمند تحقیقات گسترده و وسیع تری است. مفهوم بازاریابی داخلی عبارت است از جذب، توسعه، انگیزش، و تداوم كیفیت كاركنان از طریق شغل به عنوان یك محصول و ارضای نیازمندی های آنها. به عبارت دیگر، بازاریابی داخلی فلسفه رابطه و پیمان مشترك بین مشتریان و كاركنان (مشتریان داخلی)  سازمان است. به تعبیری، بازاریابی داخلی به عنوان یك شناخت آكادمیك، علمی و تجاری در زمینه ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان و كاركنان مطرح است. این شاخه از علم بازاریابی تا حدود زیادی متاثر از مدیریت كیفیت و بازاریابی خدمات است كه براهمیت و ضرورت ایجاد كیفیت در كل فرایند ارائه خدمات تاكید دارد. این حیطه از علم بازاریابی به بحث پیرامون رابطه مشتریان و عرضه كنندگان داخلی سازمان در ایجاد ارزش برای مشتریان خارجی می پردازد، كه این امر می تواند به صورت یك زنجیره ارزش و ابزاری برای توسعه كیفیت محصولات و خدمات و تعاملات بین سازمانی و برون سازمانی در سازمان ظاهر گردد. بنابراین، هدف بازاریابی داخلی ایجاد اطمینان از رضایتمندی بین كاركنان سازمان و توسعه كیفیت محصولات و خدمات به منظور دستیابی به رضایت مشتریان خارجی سازمان است، كه این امر به صورت فرایندی از مشتریان داخلی به سمت مشتریان خارجی سازمان جریان دارد. مطالعات انجام گرفته در این زمینه بیانگر ارتباط مثبت بین رضایت مشتریان داخلی سازمان (كاركنان) و رضایت شغلی مشتریان خارجی آن است. مطالعات بارتل  (2004) بیانگر این واقعیت است كه رضایت كاركنان (مشتریان داخلی) بر كیفیت محصولات تاثیر بسزایی داشته و در نتیجه رضایت مشتریان خارجی داشته و در نهایت وفاداری مشتریان خارجی نسبت به سازمان را در پی دارد. باتوجه به تغییر و تحولات گسترده در زمینه های مختلف كسب و كار، نیاز سازمان ها به افزایش سطح كیفی محصولات و خدماتشان افزایش یافته است. بنابراین در این راستا سازمان ها نیازمند توسعه توانمندی های سازمانی در جهت ارائه محصولات و خدمات با كیفیت بالا هستند. كاركنان به عنوان مشتریان داخلی سازمان نقش اساسی را برعهده دارند. بنابراین جذب توسعه، انگیزش و ارتقای كمی و كیفی توانائیها ارزش آفرینی، بهبود مستمر ارائه خدمات به آنها و بالابردن سطح كیفیت كار به عنوان یك محصول و مشاركت آنها در انجام فرایندها به كمك مدیریت، سازمان را در جهت ارائه سطح بالای كیفیت محصولات و خدمات رهنمون می سازد كه در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی در میان مشتریان خارجی سازمان را به همراه خواهد داشت. تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلیبازاريابي دروني، متمركز بر روابط دروني مناسب بين افراد در همة سطوح در سازمان ها مي باشد؛ بنا براين يك رويكرد خدمت محور و مشتري محور بين كاركنان در تماس با مشتريان ايجاد مي شود.  بازاريابي دروني به عنوان يك فرايند مديريتي جامع عمل مي كند كه وظايف چندگانة سازمان را در دو مسير، تلفيق و يكپارچه مي كند. اولاً موجب مي شود كه تمام كاركنان در همة سطوح سازمان، كسب وكار وفعاليت ها، فرايند هاي مختلف در متن يك محيط را درك و تجربه كنند. دوماً موجب مي شود كه همة كاركنان براي فعاليت در يك طريق خدمت محور، آماده و انگيزه مند شوند (Gronroos, 2000). دنيس (1995) بازاريابي دروني را نوعي فلسفة مديريت استراتژيك مي داند كه كار جذب، توسعه، انگيزه مند كردن و حفظ كاركنان مهم و برجسته را با فراهم كردن محيط كار با كيفيت و تأمين نياز هاي آنان، به انجام مي رساند. رفیق و احمد نیز بازاریابی داخلی را تلاشی برنامه ریزي شده با استفاده از یک رویکرد همانند بازاریابی جهت غلبه بر مقاومت هاي سازمانی در برابر تغییر و متوازن کردن ،انگیزه مند کردن و هماهنگی بین وظیفه اي و یکپارچه کردن کارکنان در جهت اجراي اثر بخش استراتژیهاي شرکتی و وظیفه اي به منظور ایجا د رضایت مشتري ازطریق فرایند ایجادکارکنان با انگیزه و مشتري محور تعریف می کنند(Mishra, 2010).  بازاريابي دروني یا داخلی از مهم ترين عواملي است كه مي تواند رفتا رها، نگرش ها و تعاملات كاركنان را در جهت ارائة هر چه بهتر كيفيت خدمات به كار گيرد، فلسفه بازاريابي دروني، اين مهم است كه كاركنان به عنوان مشتريان دروني در نظر گرفته شوند.  كاتلر (2006) بيان داشت كه خدمات مستلزم سه نوع بازاريابي بيروني، دروني و متقابل (رابطه مند) مي باشد . بازاريابي بيروني  شامل آماده كردن، قيمت گذاري، توزيع و ترفيع خدمات به مشتري مي باشد. بازاريابي متقابل مهارت كاركنان در خدمت رساني به مشتري را تشريح مي كند و بيش تر به رفتار كاركنان با مشتري مي پردازد. بازاريابي دروني آموزش و انگيزش كاركنان در ارائة خدمات را مدنظر قرار مي دهد (کاتلر و آرمسترانگ، 1384). به اعتقاد كاتلر بازاريابي دروني بايد از بازاريابي بيروني پيشي گيرد(Narver and Slater, 1990).  نارور و اسلا تر (1990) نیز بيان داشتند كه توسعة يك رويكرد بازاريابي دروني منجر به ايجاد فرهنگي مي شود كه به كاراترين و اثربخش ترين شكل ايجاد رفتار هايي مي كند كه منجر به تدارك خدمات برتر به مشتري خواهد شد (Hitt et al., 2007).بازاريابي دروني تلاشي است توسط سازمان كه براي آموزش و انگيزش كاركنان براي حفظ مشتريان انجام مي شود. اين موضوع بيشتر يك وظيفه مديريتي است تا يك وظيفه بازاريابي، اما با زاريابي ناميده مي شود زيرا لازم است تا سلسله عمليات بازاريابي به درستي انجام گيرد. بنا به نظر كاتلر، بازاريابي دروني موجب ارتقا بازاريابي خارجي مي گردد. زيرا بازاريابي دروني از اينكه تنها وعده خدمات عالي به مشتريان داده شود، قبل از اينكه كارمند آماده فراهم كردن آن باشد، جلوگيري مي كند (Cooper and Cronin, 2000). بنابراين در بازاریابی خدمات مهمترین جزء بازاریابی درونی است.  زماني كه سازمان منابع دروني و سرمايه هاي انساني متناسب با استراتژي ها و اهداف بازاريابي خود را نداشته باشد، دستيابي به اهداف بسيار مشكل خواهد شد. در نتيجه زماني استراتژي بازاريابي سازمان اثر بخش خواهد بود كه بازاريابي بيروني و دروني به طور نظام مند بررسي شوند (طباطبایی هنزایی واخوان، 1389).بازاريابي دروني بر روابط دروني مناسب بين افراد در همه سطوح سازمان متمركز است، بنابراين يك رويكرد خدمت محور و مشتري محور بين كاركنان ايجاد مي شود. بازاريابي دروني به عنوان يك فرايند مديريتي جامع عمل مي كند كه وظايف چندگانه سازمان را در دو مسير، تلفيق و يكپارچه مي كند. نخست موجب مي شود كه تمام كاركنان در همه سطوح سازمان، فرايندهاي مختلف در متن يك محيط را درك و تجربه كنند. دوم آن كه موجب مي شود تا همه كاركنان براي فعاليت در يك مسير خدمت محور، آماده و انگيزه مند شوند  (سيد جوادين و همکاران، 1389).بري و پاراسورامان   بازاريابي داخلی را نگاه به كاركنان به عنوان مشتريان دروني و نگاه به مشاغل را به عنوان محصولات دروني مي دانند به طوري كه خواسته ها و نيازهاي مشتريان برآورده شده و رضايت آن ها جلب گردد البته به شرط آن كه تمام اين امور در راستاي اهداف شركت باشد (Mosahab et al., 2010).قسمتهایی از پیشینه پژوهش:  ابزری و همکاران (2011) در پژوهشی با عنوان “تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی: از دیدگاه بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران ” به بررسی چگونگی اثرگذاری بازیابی داخلی بر تعهد سازمانی پرداختند. نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان داد که بازاریابی داخلی به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق بازارگرایی بر تعهد سازمانی تاثیر می گذارد. بدان معنی که عوامل بازاریابی داخلی به طور مستقیم بر بازارگرایی و پس از آن بازارگرایی بر تعهد سازمانی به طور مستقیم تاثیر می گذارد.   تسای و وو  (2011) در پژوهشی با عنوان ” استفاده از بازاریابی داخلی در جهت ارتقاء تعهد سازمانی و کیفیت خدمات” ادراک پرستاران سه بیمارستان منطقه ای در تایوان را مورد بررسی قرار دادند. نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان می دهد که بازاریابی داخلی نقش مهمی در تبیین ادراکات کارکنان از تعهد سازمانی و کیفیت خدمات سازمان داشته است. بطوریکه بازاریابی داخلی هم بر تعهد سازمانی و هم بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است. از این رو آنها پیشنهاد می کنند تا از بازاریابی داخلی در راستای نفوذ در کارکنان و در نتیجه کمک به ایجاد تعهد سازمانی و کیفیت خدمات بهتر استفاده شود.فهرست مطالب مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) بازاریابی        2-2) فرآیند بازاریابی         مرحله اول : درك بازار و نيازهاي مشتري          نيازها، خواسته ها، تقاضا ها            پيشنهادهاي بازاريابي             ارزش و رضايت           تبادل و ارتباط             بازار          مرحله دوم: طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری           انتخاب مشتری برای خدمتگذاری             انتخاب  طرح ارزش        مرحله سوم: ایجاد یک  استراتژی بازاریابی        مرحله چهارم: ايجاد رابطه سودمند با مشتري      مرحله پنجم: كسب ارزش از مشتريان        2-3) بازاريابي كل نگر         2-4) بازاریابی داخلی         2-5) تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی       2-6) ضرورت بازاریابی داخلی        2-7) عناصر بازاريابي داخلي        2-8) مدل های بازاریابی درونی        2-8-1) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ      2-8-2) مدل بازاریابی درونی فورمن و مانی           بازاریابی درونی نوع اول            بازاریابی درونی نوع دوم            بازاریابی درونی نوع سوم           بازاریابی درونی نوع چهارم        2-8-3) مدل بازاریابی درونی بری         2-8-4) مدل بازاریابی درونی گرونروس        2-8-5)  مدل بازاریابی درونی احمد و رفیق       2-9) بازاريابي دروني و مزيت رقابتي      پیشینه تحقیقاتمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) پيشينه تحقيق عناصر بازاریابی داخلی پيشينه پژوهش بازاریابی داخلی مقاله فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی داخلی چیست چارچوب نظري ابعاد بازاریابی داخلی پيشينه نظري مدل های باز

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت تاثیر ورزش بر افسردگی

    پاورپوینت تاثیر ورزش بر افسردگی دانلود پاورپوینت تاثیر ورزش بر افسردگی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل افسردگی حالتی از غم، نا امیدی و بیچارگی همراه با کندی و رخوت در فعالیت های فیزیولوژیکی و روانی است.…

  • طرح توجیهی تولیدی لباس کار

    توجیه فنی خیاطی لباس,توجیه مالی لباس کار,خرید پروژه کارآفرینی تولیدی لباس,دانلود پروژه کارافرینی پوشاک,طرح توجیهی لباس کار,طرح تولید لباس کودک,کارآفرینی تولیدی لباس دانلود فایل اصلی طرح توجیهی تولیدی لباس کار از سایت دانلود فایل دانلود طرح توجیهی تولیدی لباس کار…

  • پاورپوینت درس دوم بشمار و بگو(ریاضی اول دبستان)

    پاورپوینت درس دوم بشمار و بگو(ریاضی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت درس دوم بشمار بگو(ریاضی اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درس دوم بشمار و بگو(ریاضی اول دبستان) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • پاورپوینت نقد فضاي خانه ابريشمي

    اقامتگاه بوم گردی خانه ابریشم رامیان,پاورپوینت نقد فضا خانه ابریشمی رشت,پاورپوینت نقد فضاي خانه ابريشمي,پلان خانه ابریشمی رشت,تحلیل و آنالیز خانه ابریشمی رشت,خانه آوانسیان رشت,خانه قدیری رشت,دانلود پاورپوینت نقد فضاي خانه ابريشمي دانلود فایل اصلی پاورپوینت نقد فضاي خانه ابريشمي…

  • فایل پاورپوینت اصول مهندسی زلزله

    فایل پاورپوینت اصول مهندسی زلزله برچسب ها: دانلود پاورپوینت اصول مهندسی زلزلهاصول مهندسی زلزلهپاورپوینت آشنایی با اصول مهندسی زلزلهسختی و میراییتحلیل دینامیکی دستگاه های چند درجه آزادی پاورپوینت دینامیک سازه هاپاورپوینت اصول مهندسی زلزلهآنالیز مودال ارتعاشات رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت درباره فقر، مهاجرت و بیسوادی و تاثیر آنها بر بهداشت جامعه

    پاورپوینت درباره فقر، مهاجرت و بیسوادی و تاثیر آنها بر بهداشت جامعه دانلود پاورپوینت درباره فقر، مهاجرت و بیسوادی و تاثیر آنها بر بهداشت جامعه دسته بندي : بهداست محیط جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره فقر،…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتماد اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری اعتماد اجتماعی دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتماد اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد اجتماعی مفهوم اعتماد اعتماد را می توان به عنوان اطمینان به اعتماد پذیری یک…

  • پاورپوینت GPS

    پاورپوینت GPS برچسب ها: دانلود پاورپوینت GPSGPSآشنایی با GPSGISپاورپوینت آشنایی با GPSGlobal Positioning Systemپاورپوینت GPSمعرفی GPSشهرسازینقشه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت GPS دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:فایل پاورپوینت آشنایی با GPS،در حجم 26 اسلاید قابل…

  • مکانيک آماري سامانه هاي بر هم کنشي: روش ميدان هاي کوانتيده

    مکانيک آماري سامانه هاي بر هم کنشي: روش ميدان هاي کوانتيده برچسب ها: پاورپوینت مکانيک آماري سامانه هاي بر هم کنشي: روش ميدان هاي کوانتيده رفتن به سایت اصلی مکانيک آماري سامانه هاي بر هم کنشي: روش ميدان هاي کوانتيده…

  • تحقیق بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش

    پایان نامه بازاریابی برای فروش بیشتر,پایان نامه بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,پروژه بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,تحقیق بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,مبانی نظری برنامه بازاریابی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تدوین…

  • فایل پاورپوینت سرویس ها و آشپزخانه

    فایل پاورپوینت سرویس ها و آشپزخانه برچسب ها: دانلود پاورپوینت سرویس ها و آشپزخانهپاورپوینت معماری آشپزخانهپاورپوینت سرویس ها و آشپزخانهسرویس ها و آشپزخانهپاورپوینت طراحی داخلیدکوراسیون داخلیپاورپوینت دکوراسیون آشپزخانهپاورپوینت معماری سرویس بهداشتیپاورپوینت معماری داخلی رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت سرویس…

  • پيشينه تحقيق انگیزه کاری

    پيشينه تحقيق انگیزه کاری دانلود پيشينه تحقيق انگیزه کاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انگیزه کاری مفهوم انگیزه انگيزه یا Motive اصطلاحاً به نيرويي اطلاق مي ‏ شود كه از درون يك فرد…

  • • پرسشنامه خودکارآمدی عمومی GSE-17

    مقیاس خودکار آمدی دانلود فایل اصلی • پرسشنامه خودکارآمدی عمومی GSE-17 از سایت دانلود فایل •    پرسشنامه خودکارآمدی عمومی GSE-17 برچسب ها: مقیاس خودکار آمدی تعریف مفهومی :مولفه ها :مقیاس پرسشنامه:شیوه نمره گذاری مقیاسروایی سازه مقیاس خودکارامدی· رروایی ملاکی مقیاس…

  • پاورپوینت ویروس کرونا (30 اسلاید)

    پاورپوینت ویروس کرونا (30 اسلاید) دانلود پاورپوینت ویروس کرونا (30 اسلاید) دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل ویروس کرونا،خانواده بزرگی از ویروس هایی هستند که ممکن است باعث بیماری در حیوانات یا انسان ها شوند. در انسان…

  • پیشینه و مبانی نظری تعهد سازمانی کارکنان،ابعاد و دیدگاههای آن

    پیشینه و مبانی نظری تعهد سازمانی کارکنان،ابعاد و دیدگاههای آن دانلود پیشینه و مبانی نظری تعهد سازمانی کارکنان،ابعاد و دیدگاههای آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : ادبيات تحقيق ......................................................... 15…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی امنیت شغلی و استرس شغلی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ابعاد امنیت شغلی,پيشينه تحقيق مدلهای استرس شغلی,پيشينه نظري تعریف اس,چارچوب نظري مفاهیم امنیت شغلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی امنیت شغلی و استرس شغلی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد استرس و امنیت شغلی,مباني نظري امنیت شغلی دانلود…

  • دانلود ادبیات نظری تعاریف و مدلهای کارکردهای اجرایی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری کارکردهای اجرایی,پیشینه پژوهش کارکردهای اجرایی,چارچوب نظری کارکردهای اجرایی,فصل دوم پایان نامه کارکردهای اجرایی,مبانی نظری کارکردهای اجرایی,مدل CEO مغزی یا رهبر ارکستر دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات نظری تعاریف و مدلهای کارکردهای اجرایی (فصل دوم پایان نامه) از سایت…

  • پاورپوینت آناتومی سیستم عصبی بدن انسان

    پاورپوینت آناتومی سیستم عصبی بدن انسان برچسب ها: پاورپوینت آناتومی سیستم عصبی بدن انسانملکردهای دستگاه عصبیبخش‌های دستگاه عصبیسلول‌های نوروگلیامایع مغزی نخاعیشاخه‌های دستگاه عصبیدستگاه عصبی خودمختاردستگاه عصبی روده‌ای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آناتومی سیستم عصبی بدن انسان دسته بندي :…

  • پاورپوینت ساختمان داده‌ها و الگوريتم در سی پلاس پلاس

    پاورپوینت ساختمان داده‌ها و الگوريتم در سی پلاس پلاس برچسب ها: ساختمان داده ها در سی شارپساختار struct در cساختمان داده ها در cکتاب ساختمان داده در سی شارپانواع ساختمان داده در c#typedef struct در زبان cمثال استراکچر در cدانلود…

  • تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان

    تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان دانلود تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان نمايش وضعيت و موقعيت آب و هوايي در جهاننمايش وضعيت و موقعيت آب و هوايي…

  • پاورپوینت بررسي تاثيرات جانبي استفاده از PETبه عنوان يك ماده بسته‌بندي در خصوصيات كيفي شير استريليز

    پاورپوینت بررسي تاثيرات جانبي استفاده از PETبه عنوان يك ماده بسته‌بندي در خصوصيات كيفي شير استريليز برچسب ها: خصوصيات فيزيكي و مقاومت خوب در برابر فشارهاي حمل و نقلمزاياي استفاده از PET در صنايع‌لبنيانواع PET و ميزان عبور نور از…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی برچسب ها: مبانی نظری پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابعاد سرشت و منش در شخصیت (فصل دوم)

    ادبيات نظري سرشت و منش,پيشينه پژوهش سرشت و,پيشينه نظري سرشت و منش,چارچوب نظري اﻟﮕﻮی ﺳﺮﺷﺖ و ﻣﻨﺶ,دانلود مباني نظري شخصیت,فصل دوم سرشت و منش در شخصیت فرد,مباني نظري ابعاد سرشت و منش,مباني نظري و پيشينه پژوهش سرشت و منش,نظریه سرشت…

  • ادبیات نظری تحقیق تأمین خواسته، مقایسه تأمین خواسته و دستور موقت

    ادبیات نظری تحقیق تأمین خواسته، مقایسه تأمین خواسته و دستور موقت دانلود ادبیات نظری تحقیق تأمین خواسته، مقایسه تأمین خواسته و دستور موقت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل موضوع شناسی تأمین خواسته تامین…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اعتیاد و مصرف مواد(فصل دوم)

    ادبيات نظري معتادین,پيشينه پژوهش اعتیاد,پيشينه تحقيق علل اعتیاد جوانان,پيشينه نظري تاثیر مصرف مواد مخدر,چارچوب نظري مصرف مواد مخدر,دانلود مباني نظري پیشینه مواد مخدر,فصل دوم اعتیاد,مباني نظري مواد مخدر,مباني نظري و پيشينه پژوهش اعتیاد دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • رساله معماری خانه حیات (مرکز توان بخشی)

    دانلود مطالعات و رساله,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنرمندان,مطالعات معماری خانه حیات (مرکز توان بخشی),معماری خانه حیات (مرکز توان بخشی),معماری مرکز توان بخشی دانلود فایل اصلی رساله معماری خانه حیات (مرکز توان بخشی) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • ادبیات نظری تحقیق اقامه، عدل، قسط، امام علی، اعتدال، انصاف، عدالت قضایی، سیاسی، اقتصادی، اجتماع

    ادبیات نظری تحقیق اقامه، عدل، قسط، امام علی، اعتدال، انصاف، عدالت قضایی، سیاسی، اقتصادی، اجتماع دانلود ادبیات نظری تحقیق اقامه، عدل، قسط، امام علی، اعتدال، انصاف، عدالت قضایی، سیاسی، اقتصادی، اجتماع دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش…

  • فیلم آموزش کامل درس هفتم عربی پایه نهم - ثمرة الجدِّ: نتیجه تلاش

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس هفتم عربی پایه نهم - ثمرة الجدِّ: نتیجه تلاش از سایت دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری درمان فراشناخت

    پیشینه و مبانی نظری درمان فراشناخت دانلود پیشینه و مبانی نظری درمان فراشناخت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه و مبانی نظری درمان فراشناخت اختلال بدشكلي بدن و فراشناخت فراشناخت عبارت است از…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق هوش هیجانی تعاریف و ابعاد آن (فصل دوم)

    آزمون هوش هیجانی گلمان,پيشينه پژوهش هوش هیجانی pdf,پيشينه تحقيق هوش هیجانی در کودکان,چارچوب نظري تق,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق هوش هیجانی تعاریف وابعاد آن (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد مقاله هوش هیجانی,مباني نظري هوش هیجانی (EQ) چیست؟ دانلود…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي بیمارستان قلب و عروق

    دانلود رساله معماري طراحي بیمارستان قلب و عروق,رساله معماري طراحي بیمارستان قلب و عروق,طراحي بیمارستان قلب و عروق,طراحي معماری بیمارستان قلب وعروق,ظوابط و استانداردهای طراحي بیمارستان قلب و عروق,مطالعات معماري طراحي بیمارستان قلب و عروق دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات…

  • پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن

    پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن دانلود پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن ، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش. بخشی…

  • تحقیق درمورد کاربرد هيدروليک و پنوماتيک

    تحقیق درمورد کاربرد هيدروليک و پنوماتيک برچسب ها: تحقیق درمورد کاربرد هيدروليک و پنوماتيک رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد کاربرد هيدروليک و پنوماتيک دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق درمورد کاربرد…

  • مقدمه ای بر آناتومی

    آناتومی,تحقیق مقدمه ای بر آناتومی دانلود فایل اصلی مقدمه ای بر آناتومی از سایت دانلود فایل تحقیق مقدمه ای بر آناتومی در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:آناتومي گوشدیدکلیگوش از…

  • پاورپوینت معماری بادگیر

    پاورپوینت معماری بادگیر دانلود پاورپوینت معماری بادگیر دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بادگیر،در حجم51+77اسلاید(2 پاورپوینت مجزادر مورد بادگیرها)،به همراه یک هدیه ویژه. بخشی از متن: بارزترین روش تهویه طبیعی ساختمان“ باد گیر“ است.…