مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش فلسفه برای کودکان (فصل 2)

    پيشينه پژوهش آموزش فلسفه,پيشينه ت,پيشينه نظري دانشگاه و آموزش فلسفه,چارچوب نظري فلسفه چیست,دانلود مباني نظري آموزش فلسفه,فصل دوم پايان نامه ارشد یادگیری فلسفه کوکان,مباني نظري فلسفه کودکان,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آموزشهای مهارتی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • مبانی نظری مدیریت آموزشی و فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی

    مبانی نظری مدیریت آموزشی و فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی دانلود مبانی نظری مدیریت آموزشی و فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی جهت خرید مکان و تجهیزات فنی طرح ICTSOS (خدمات رسانی فوری IT ، ICT)

    پروژه کارآفرینی it,توجیه فنی خرید تجهیزات فنی طرح ICTSOS,توجیه مالی مرکز فنی طرح ICTSOS,خرید پروژه کارآفرینی تجهیزات ict,دانلود امکان سنجی شرکت فناوری اطلاعات,طرح توجیهی تاسیس شرکت فناوری اطلاعات,طرح توجیهی و کارآفرینی جهت خرید مک,طرح شرکت it دانلود فایل اصلی طرح…

  • مبانی نظری رشدهوش و روان کودک

    مبانی نظری رشدهوش و روان کودک دانلود مبانی نظری رشدهوش و روان کودک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری رشدهوش و روان کودک فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده مراحل اولیه کودک هوش…

  • پاورپوینت اصول بیوسکیوریتی خوراک طیور

    پاورپوینت اصول بیوسکیوریتی خوراک طیور برچسب ها: بهترین غذا برای مرغ تخمگذارتغذیه مرغ با کرماصول بیوسکیوریتی خوراک طیورغذای مرغروش های تکهداری غذای طیورپرورش و تولید غذای طیور رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول بیوسکیوریتی خوراک طیور دسته بندي : زیست…

  • بررسی نگرش اساطیری در ساخت خمره های تدفینی ایران باستان

    بررسی نگرش اساطیری در ساخت خمره های تدفینی ایران باستان دانلود بررسی نگرش اساطیری در ساخت خمره های تدفینی ایران باستان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه بررسی نگرش اساطیری در ساخت خمره های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت و مشتری‌مداری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت و مشتری‌مداری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت و مشتری‌مداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت و مشتری‌مداری فصل دوم :…

  • مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین مفهوم شناخت درمانی و روان درمانی در اعتیاد (فصل دوم)

    دانلود مباني نظري شناخت درمانی pdf,روشهای شناخت درمانی,شناخت درمانی افسردگی,فصل دوم پايان نامه مقاله شناخت درمانی,مباني نظري انواع شناخت درمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانی دانلود فایل اصلی مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین مفهوم شناخت…

  • مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM)

    پرسشنامه,پرسشنامه دلزدگی در بین زوجین (CBM),پرسشنامه مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM),دلزدگی در بین زوجین (CBM) دانلود فایل اصلی مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM) از سایت دانلود فایل پرسشنامه مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM) در 4 صفحه در…

  • تحقیق بررسی رابطه آگاهی از راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای هوشی با انگیزش پیشرفت دانشجویان

    پایان نامه آگاهی از راهبردهای خودتنظیمی,پایان نامه انگیزش پیشرفت,پروژه یادگیری خودتنظیمی,تحقیق بررسی رابطه آگاهی از راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای هوشی با انگیزش پیشرفت دانشجویان,مقاله باورهای هوشی,مقاله یادگیری خودتنظیمی,یادگیری خود تن دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی رابطه آگاهی از راهبردهای…

  • بررسی وضعیت جانشین پروری در شرکت نفت براساس مدل شایستگی مدیران

    بررسی وضعیت جانشین پروری در شرکت نفت براساس مدل شایستگی مدیران برچسب ها: پایان نامه بررسی وضعیت جانشین پروری در شرکت نفت براساس مدل شایستگی مدیرانپروژه بررسی وضعیت جانشین پروری در شرکت نفت براساس مدل شایستگی مدیرانتحقیق بررسی وضعیت جانشین…

  • پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی

    پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی برچسب ها: پاورپوینت درمورد اصول بازاریابی تلفنیاصول بازاریابی تلفنیبازاریابی تلفنی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنیقالب بندی:…

  • تحقیق بررسی رابطه ی بین جو سازمانی مدارس ابتدایی با میزان اعتماد در بین دبیران

    ارتباط جوّ سازمانی و اعتماد سازمانی,بررسي,تبیین رابطۀ جو سازمانی و اعتماد دوگانه,تحقیق بررسی رابطه ی بین جو سازمانی مدارس ابتدایی با میزان اعتماد در بین دبیران,رابطه جو اخلاقی سازمان با اعتماد سازمانی,ﻣﺸﺎرﻛﺖ ﻣﻴﺰان ﺑﺎ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ اﻋﺘﻤﺎد و ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﺟﻮ دانلود…

  • پیشینه ومبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

    پیشینه ومبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دانلود پیشینه ومبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ): فهرست مطالب : مدیریت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی وانگیزه پیشرفت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی وانگیزه پیشرفت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی وانگیزه پیشرفت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی وانگیزه پیشرفت پیشینه و ادبیات…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف ونظریات اخلاق (فصل 2)

    پيشينه پژوهش اخلاق اسلامی چیست,پيشينه پژوهش ت,پيشينه تحقيق مقاله اخلاق,پيشينه نظري اخلاق چیست,چارچوب نظري انواع اخلاق,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فصل دوم پايان نامه تعریف اخلاق چیست؟,مباني نظري علم اخلاق دانلود فایل اصلی…

  • بررسی رابطه همسویی بین مشخصه های محیطی کسب و کار، اولویت های رقابتی و ساختار زنجیره تامین با عملکرد

    بررسی رابطه همسویی بین مشخصه های محیطی کسب و کار، اولویت های رقابتی و ساختار زنجیره تامین با عملکرد برچسب ها: همسویی استراتژیک اولویت های رقابتی مدیریت زنجیره تامین مدیریت عملکردپایان نامه بررسی رابطه همسویی بین مشخصه های محیطی کسب…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نیدل استیک

    دانلود پاورپوینت با موضوع نیدل استیک برچسب ها: نیدل استیک شدمپمفلت نیدل استیکمقاله نیدل استیکآخرین دستورالعمل نیدل استیکنیدل استیک pdfاقدامات لازم بعد از نیدل استیک شدنفلوچارت نیدل استیکتعریف نیدل استیک رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نیدل استیک…

  • پاورپوینت پروژه روستاي كوسه بوكان

    آداب و رسوم روستاي كوسه بوكان,اقليم سرد شهرستان بوكان,بررسی بارندگی شهر بوکان,پاورپوینت روستاي كوسه بوكان,تاريخچه بوكان,موقعيت جغرافيايي روستاي كوسه بوكان,موقعيت ميان راهي روستاي كوسه بوكان,ويژگيهاي عمومي روستاي كوسه بوكان دانلود فایل اصلی پاورپوینت پروژه روستاي كوسه بوكان از سایت دانلود…

  • پاورپوینت نقش ويتامين ها در افزايش عملكرد ورزشكاران

    پاورپوینت نقش ويتامين ها در افزايش عملكرد ورزشكاران برچسب ها: پاورپوینت نقش ويتامين ها در افزايش عملكرد ورزشكارانتعريف ويتامين رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نقش ويتامين ها در افزايش عملكرد ورزشكاران دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری فرایندهای شناخت و فرا شناخت

    مبانی نظری فرایندهای شناخت و فرا شناخت دانلود مبانی نظری فرایندهای شناخت و فرا شناخت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری فرایندهای شناخت وفرا شناخت مقدمه روش تحقيق بخش اول : شناخت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جریان وجه نقد،عدم اطمینان و سیاستهای تقسیم سود (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه پژوهش,پیشینه تحقیق جریان وجه نقد,چارچوب نظری جریان وجه نقد,عدم اطمینان و سیاستهای تقسیم سود,فصل دوم پایان نامه سیاستهای تقسیم سود و جریان وجه نقد,مبانی نظری جریان وجه نقد دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جریان وجه نقد،عدم…

  • مبانی نظری و پیشینه برونسپاري خدمات شهری

    مبانی نظری و پیشینه برونسپاري خدمات شهری دانلود مبانی نظری و پیشینه برونسپاري خدمات شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه 21 2 - 2 - سابقه برونسپاري 22…

  • بررسی تاثیر کیفیت سود بر واکنش سرمایه گذاران به گزارشات مالی تعدیلی شرکت ها

    بررسی تاثیر کیفیت سود بر واکنش سرمایه گذاران به گزارشات مالی تعدیلی شرکت ها برچسب ها: بررسی تاثیر کیفیت سود بر واکنش سرمایه گذاران به گزارشات مالی تعدیلی شرکت هاتحقیق کیفیت سودکیفیت سود بر اساس اقلام تعهدیدیدگاه های مختلف در…

  • پاورپوینت بتن ژئوپلیمری

    پاورپوینت بتن ژئوپلیمری برچسب ها: دانلود پاورپوینت بتن ژئوپلیمریبتن ژئوپلیمریآشنایی با بتن ژئوپلیمرپاورپوینت بررسی بتن ژئوپلیمریپاورپوینت بتن ژئوپلیمریساختار ژئو پلیمربررسی بتن های ژئوپلیمریبتن ژئو پلیمر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بتن ژئوپلیمری دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سامانه فرماندهی حادثه

    دانلود پاورپوینت با موضوع سامانه فرماندهی حادثه دانلود دانلود پاورپوینت با موضوع سامانه فرماندهی حادثه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع سامانه فرماندهی حادثه،در قالب PPT و در 15 اسلاید،…

  • تحقیق بررسی علت اصلی افت تحصیلی دانش آموزان دختر دبستانی

    افت تحصیلی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی علت اصلی افت تحصیلی دانش آموزان دختر دبستانی از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی علت اصلی افت تحصیلی دانش آموزان دختر دبستانی  در حجم 39 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش…

  • مزایای استفاده از پوشش داخلی برای لوله های انتقال نفت و گاز

    پوشش داخلی,لوله های انتقال دانلود فایل اصلی مزایای استفاده از پوشش داخلی برای لوله های انتقال نفت و گاز از سایت دانلود فایل مزایای استفاده از پوشش داخلی برای لوله های انتقال نفت و گاز در حجم 86 صفحه و…

  • پاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربرد آن

    پاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربرد آن برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربرد آنبررسی تناسبات طلایی و کاربرد آنتناسبات طلایی پاورپوینت تناسبات طلایی در معماریاهراممستطیل طلایی ویژهتوالی فیبوناچیپاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربردنسبت طلایی برای طراحانعدد طلائی…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته برق،بررسي ماشينهاي AC

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته برق،بررسي ماشينهاي AC برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي ماشينهاي AC کاراموزي بررسي ماشينهاي AC کارورزي بررسي ماشينهاي AC دانلود گزارش کارآموزي بررسي ماشينهاي AC بررسي ماشينهاي AC ماشين رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تغذیه در ریکاوری

    دانلود پاورپوینت با موضوع تغذیه در ریکاوری برچسب ها: ریکاوری بعد از ورزش سنگینریکاوری سریع بدنسازیریکاوری در فوتبالبهترین ویتامین برای ریکاوریمکمل ریکاوری عضلاتریکاوری بدنبهترین مکمل برای ریکاوریریکاوری در بدنسازی چیست رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع تغذیه در…

  • پیشینه و مبانی نظری نوشتن

    پیشینه و مبانی نظری نوشتن دانلود پیشینه و مبانی نظری نوشتن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نوشتن فراگیری نوشتن ، بویژه نوشتن تفکرات و احساسات ، یک راهکار بیبدیل گسترش دامنهی اجتماعی شدن…

  • پاورپوینت درباره وسواس

    پاورپوینت درباره وسواس دانلود پاورپوینت درباره وسواس دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل وسواس یکى از شایع‌ترین اختلالات عصبى در انسان است. در همه جوامع بشرى از متمدن و غیر متمدن، بصورت آشکار و نهان وجود…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 11 2 - 1 - امنیت…

  • فایل پاورپوینت آینده پژوهی در شهرهای اسلامی

    فایل پاورپوینت آینده پژوهی در شهرهای اسلامی برچسب ها: دانلود پاورپوینت آینده پژوهی در شهرهای اسلامیآینده پژوهی در شهرهای اسلامیمدل های ارتباط آینده پژوهی و برنامه ریزی شهریبررسی آینده پژوهی در شهرهای اسلامیپاورپوینت آینده پژوهی در برنامه ریزی شهریپاورپوینت آینده…