چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • فایل پاورپوینت مقایسه خانه های سنتی،نیمه سنتی ومدرن روستایی میرودپشت بابل

    فایل پاورپوینت مقایسه خانه های سنتی،نیمه سنتی ومدرن روستایی میرودپشت بابل برچسب ها: دانلود پاورپوینت روستای میرودپشت پاورپوینت مطالعه روستای میرود پشت بابلپاورپوینت معماریمقایسه خانه های سنتینیمه سنتی ومدرن روستاییپاورپوینت روستادانلود بررسی روستای میرودپشتمقایسه خانه های سنتی و مدرنپروژه روستاروستای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و نظریه های استرس و علائم آن (فصل2 )

    (فصل2,استرس,پیشینه,تحقیق,علائم,مبانی,مفهوم,نظری,نظریه,های دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و نظریه های استرس و علائم آن (فصل2 ) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و نظریه های استرس و علائم آن (فصل دوم) در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعریف ومفاهیم هزینه و انواع هزینه ها (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تعریف ومفاهیم هزینه و انواع هزینه ها (فصل دوم پایان نامه,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعریف ومفاهیم هزینه و انواع هزینه ها (فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعریف ودید گاههای تعارض نقش (فصل دوم…

  • پیشینه و مبانی نظری تاب آوری

    پیشینه و مبانی نظری تاب آوری دانلود پیشینه و مبانی نظری تاب آوری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه و مبانی نظری تاب آوری انسانها از یک طرف بر این باورند که می…

  • ادبیات نظری تحقیق ارزیابی اراضی و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)

    ادبیات نظری تحقیق ارزیابی اراضی و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) دانلود ادبیات نظری تحقیق ارزیابی اراضی و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه - تعریف ارزیابی اراضی - اراضی…

  • پرسشنامه افسردگی ایرون بك

    پرسشنامه افسردگی ایرون بك دانلود پرسشنامه افسردگی ایرون بك دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه افسردگی ایرون بك سن ميزان تحصيلات شغل ميزان درآمد دستور : اين پرسشنامه شامل 21 گروه سئوالات مي‌باشد . خواهشمند…

  • پاورپوینت علوم دوم دبستان بیام رمز را پیدا کن 1

    پاورپوینت علوم دوم دبستان بیام رمز را پیدا کن 1 برچسب ها: پاورپوینت علوم دوم دبستان بیام رمز را پیدا کن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم دوم دبستان بیام رمز را پیدا کن 1 دسته بندي : زیست شناسی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرطان ، علايم و عوارض و درمان آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سرطان,پیشینه پژوهش سرطان,پیشینه تحقیق سرطان,چارچوب نظری سرطان,علايم و عوارض و درمان آن,فصل دوم پایان نامه سرطان,مبانی نظری سرطان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرطان ، علايم و عوارض و درمان آن (فصل دوم پایان نامه)…

  • فناوری TRIZ

    triz دانلود فایل اصلی فناوری TRIZ از سایت دانلود فایل تحقیق فناوری TRIZ در حجم 77 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:کاربردهای TRIZاگر چه TRIZ در دنياي تكنيكي و صنعتي متولد شده…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سوالات امتحانات علوم راهنمایی (پایه اول)

    دانلود پاورپوینت با موضوع سوالات امتحانات علوم راهنمایی (پایه اول) برچسب ها: نمونه سوالات علوم هشتم نوبت دوم با جوابنمونه سوال علوم هشتم نوبت دومنمونه سوالات علوم هشتم نوبت دوم 96نمونه سوالات علوم هشتم فصل به فصلنمونه سوالات درس به…

  • پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده)

    پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده) دانلود پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده) دسته بندي : فنی و حرفه ای جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره طراحی اجزاء،در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه     طراحان چرخدنده همیشه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کفایت اجتماعی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کفایت اجتماعی (فصل دوم پایان نامه),پیشینه تحقیق در پایان نامه کفایت اجتماعی چیست,چارچو,فصل دوم پایان نامه کفایت اجتماعی pdf,مبانی نظری پایان نامه تعریف کفایت اجتماعی,نمونه فصل دوم پایان نامه اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی دانلود فایل…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 4 - 2 - طرحواره درمانی شاید بتوان گفت طرحواره یک بسته حافظه ایست که…

  • پاورپوینت دنیای جانوران (اول دبستان)

    پاورپوینت دنیای جانوران (اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت دنیای جانوران (اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دنیای جانوران (اول دبستان) دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت دنیای جانوران (اول دبستان)قالب بندی: پاورپوینتتعداد…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد پرخاشگري در كودكان پيش دبستاني

    پرسشنامه پرخاشگری agq,پرسشنامه پرخاشگری آیزنک,پرسشنامه پرخاشگری باس و پری,پرسشنامه پرخاشگری کودکان پیش دبستانی,پرسشنامه پرخاشگری کودکان دبستانی,دانلود پرسشنامه پرخاشگری باس و پری,دانلود پرسشنامه پرخاشگری کودکان,دانلود رایگان پرسشنام,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد پرخاشگري در كودكان پيش دبستاني از سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و انگیزش شغلی (فصل دوم)

    ادبیات نظری رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,پیشینه پژوهش انگیزش شغلی,عوامل تعیین کننده رضایت شغلی,فصل دوم پایان نامه رضایت و انگیزش شغلی,مبانی نظری رضایت شغلی کارکنان,مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و انگیزش شغلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت زنجیره تامین تعریف مديريت زنجيره تامين از زنجیره تامین و مدیریت زنجیره…

  • بررسی و ارزیابی اثر كيفيت زندگي كاري و رفتار شهروندي سازماني بر اثربخشي سازماني کارکنان

    بررسی و ارزیابی اثر كيفيت زندگي كاري و رفتار شهروندي سازماني بر اثربخشي سازماني کارکنان برچسب ها: كيفيت زندگي كاريرفتار شهروندي سازمانياثربخشي سازمانيبررسی و ارزیابی اثر كيفيت زندگي كاري و رفتار شهروندي سازماني بر اثربخشي سازماني کارکنانابعاد رفتار شهروندی سازمانیویژگی…

  • دانلود پرسشنامه سبک های یادگیری وارک (VARK)

    ابزار سبک های یادگیری وارک,انواع سبکهای یادگیری,پرسشنامه سبک های یادگیری وارک,پرسشنامه سبک یادگیری فلدر,تست سبک های یادگیری,تست سبک های یادگیری وارک (VARK),دانلود پرسشنامه سبک های شناختی,مقیاس سبک های یادگیری وارک (VARK) دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سبک های یادگیری وارک…

  • پیشینه و مبانی نظری نوجوانی و بزهکاری

    پیشینه و مبانی نظری نوجوانی و بزهکاری دانلود پیشینه و مبانی نظری نوجوانی و بزهکاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق نوجوانی وبزهکاری فصل دوم : ادبیات ( پیشینه تحقیق…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش فرهنگی

    پیشینه و مبانی نظری هوش فرهنگی دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش فرهنگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش فرهنگی مقدمه رشد روزافزون تعاملات و مبادلات بين‌المللي ، توجه بسياري از صاحبنظران مديريت…

  • مبانی نظری و پیشینه آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها

    مبانی نظری و پیشینه آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها دانلود مبانی نظری و پیشینه آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها دسته بندي :…

  • بررسی رابطه کیفیت افشا و عدم تقارن اطلاعاتی

    بررسی رابطه کیفیت افشا و عدم تقارن اطلاعاتی برچسب ها: افشا اجباری افشا اختیاری عدم تقارن اطلاعاتی پانل دیتابررسی رابطه کیفیت افشا و عدم تقارن اطلاعاتی رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه کیفیت افشا و عدم تقارن اطلاعاتی دسته بندي…

  • تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل

    تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل برچسب ها: تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل رفتن به سایت اصلی تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق  ارزش هاي زيست محيطي…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و سلامت روانی

    پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و سلامت روانی دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و سلامت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجانی و سلامت روانی…

  • پاورپوینت آشنایی با رادیوگرافی صنعتی

    پاورپوینت آشنایی با رادیوگرافی صنعتی دانلود پاورپوینت آشنایی با رادیوگرافی صنعتی دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با رادیوگرافی صنعتی ، در حجم 119 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف NDT: استفاده…

  • آموزش روت سامسونگ (CF Auto Root اندروید 5)

    روت CF گوشی سامسونگ S4,نوت 3,نوت 4 با اندروید 5 دانلود فایل اصلی آموزش روت سامسونگ (CF Auto Root اندروید 5) از سایت دانلود فایل روش جدید برای روت کردن گوشی های سامسونگ NOT3 -5.0 ساده و آسان در زمان کم برچسب ها: روت…

  • پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن

    پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن دانلود پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شیوه فرزندپروری و تعاریف آن اصطلاح فرزندپروری از ریشه…

  • طرح توجيهي توليد رنگهاي صنعتي و ساختماني

    پروژه کارآفرینی و راه اندازی خط تولید رنگهای صنعتی,پروژه کارافرینی احداث شرکت تولید رنگ,دانلود رایگان صنعت رنگ,طرح توجيهي توليد رنگ,طرح تولید رنگ های صنعتی و ساختمانی,طرح کسب و کارتولید رنگ عایق حرارتی,طرح های توجیهی ساختمانی دانلود فایل اصلی طرح توجيهي…

  • پاورپوینت کارگاه مقاله نویسی به زبان فارسی

    پاورپوینت کارگاه مقاله نویسی به زبان فارسی دانلود پاورپوینت کارگاه مقاله نویسی به زبان فارسی دسته بندي : اموزش کامپیوتر جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کارگاه مقاله نویسی به زبان فارسی،در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش،همراه با…

  • پاورپوینت الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

    پاورپوینت الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برچسب ها: سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفتالگوی اسلامی ایرانی پیشرفتpdfمتن الگوی اسلامی ایرانی پیشرفتالگوی اسلامی ایرانی پیشرفت چیستتعریف الگوی اسلامی ایرانی پیشرفتکتاب الگوی اسلامی ایرانی پیشرفتمقالات الگوی اسلامی ایرانی پیشرفتالگوی اسلامی ایرانی پیشرفت رفتن به…

  • رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه شرکت بیمه ملت

    رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه شرکت بیمه ملت برچسب ها: توسعه منابع انسانی رضایت شغلیپایان نامه رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه شرکت بیمه ملتپروژه رابطه بین توسعه منابع…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه های هوش هیجانی و عملکرد مدیران (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش هوش هیجانی مدیران,پيشينه تحقيق عملکرد کارکنان,چارچوب نظري مدلهای هوش,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مولفه های هوش هیجانی و عملکرد مدیران (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد مولفه های هوش هیجانی,مباني نظري عوامل هوش هیجانی و عملکرد کارکنان دانلود…

  • بررسی امکان سنجی پتانسیل های گردشگری در شهر سرعین با استفاده از مدل SWOT

    بررسی امکان سنجی پتانسیل های گردشگری در شهر سرعین با استفاده از مدل SWOT,تحقیق بررسی امکان سنجی پتانسیل های گردشگری در شهر سرعین با استفاده از مدل SWOT,گردشگری سرعین مدلSWOT,مقاله بررسی امکان سنجی پتانسیل های گردشگری در شهر سرعین با…

  • بررسی اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری

    بررسی اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری برچسب ها: تبليغات شفاهي ارزش ادراك شده ريسك ادراك شده رضايت تمايلات رفتاريبررسی اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگریپایان نامه بررسی اثر تبلیغات شفاهی بر…